Monday, March 07, 2011

hey babi, mulut kau mcm jahanam tahu?

this entry is dedicated to the biggest bitch eva

malu sial aku nak mengaku kau tu cikgu mode maths aku
i was asthmatic on this day, then a bitch unmasked herself.
first u asked me about my asthma, i answered with manners
then u asked me about my studies, i answered with manners
and hell! after that, sesedap mulut kau tuduh aku guna asthma as a reason to skip school? who the fuck are u? sumpah aku laknat kau.
I didnt choose to have asthma
I didnt choose to suffer through my nights just to gasp a breath
I didnt choose to face my wild imagination of the worsts that could happen. no, i never did.
i had suffered asthma since i was little, then one day a slut who thinks she knows everything, knows the best of all proclaims i m just a boy who wants to have fun and wag thru out my years of schooling. who the fuck are u? to walk into my life dengan muka sial kau tuh, bukak mulut bangkai kau. fuck you and i wont take my words back even if u ve read this and cried ur blood out, which is what i prefer u to do. setaraf anjing kurap.
what? u think it s fun to just sit around and watch all of the boys to play and laugh their hearts out? i am a boy bitch, aku malu dengan diri aku. but itu semua cerita dulu, sekarang ni aku dah terbiasa dengan lahabau-lahabau punya mulut. plus aku akan pindah aussie nanti, memang aku nak pun. dan ini adalah salah satu sebab aku nak pindah negara. mulut orang macam kau tuh buat aku meluat, jijik! serupa makna haram lah babi.
dia ingat orang takut dengan dia yeah? kau tu cikgu, ingat sikit!
tunjuk sikit ciri2 cikgu dalam diri kau tu. orang cakap lain menyetan kau. aku tahulah sekarang ni dah berapa orang cikgu dengar cerita kau tu and aku pasti kau cerita tengah jalan je.
tengok muka najis kau tu pun dah tahu perangai mesti hina.
SUMPAH AKU TAK PERNAH MARAH CENGGINI DENGAN SEORANG CIKGU PUN DALAM HIDUP AKU
so, tahniah yeah setan betina? kau bangkai pertama aku tinggikan suara tadi. and no, i minta maaf tadi bukan sebab i menyesal marah u. i menyesal bcause i wasted my time for a najis. BUANG MASA!
malas dah nak bertekak n menghadap muka kau. kau bahlul sangat ingat kau "dihormati".

No comments:

Post a Comment